Retourbeleid - Karro
  • GROTERE AFNAMES = LAGERE PRIJZEN
  • ENKEL VOOR PROFESSIONELEN
  • GROTERE AFNAMES = LAGERE PRIJZEN
  • ENKEL VOOR PROFESSIONELEN
  • GRATIS VERZENDING

Retourbeleid

Karro

  • Adres: Kroonstraat 3, 8551 Heestert

  • BTW: BE 0859.800.080

  • Tel: +32 498 92 16 78

  • E-mail: info@karro-linnen.be

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat, niet gewassen, bevuild of beschadigd.

  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.

  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode.

Download het modelformulier voor herroeping.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Retourneren van pakketjes is op kosten van de klant. Deze bepaald zelf met welke dienst hij dit naar de leverancier retourneert.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen de 3 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 3 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour effectief hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Deze producten zijn uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Gebruikte, gewassen of beschadigde producten worden onder géén beding teruggenomen.

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten

  • Cadeaubonnen en -kaarten

Vragen over ons retourbeleid?

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@karro-towels.be.